Skip to main content

Naalog na naman utak ko



 
kakaisip…
kan mga bagay na mau man kinalaman sa pagkabuhay ko pero aram ko na makakaapekto sako bilang sarong tao.
Garo sana kikilat na tuminama sa atop, sabay nakubanan ako, nangad paka mata ko… napagisip-isip ko sana… na maswerte pa palan ako kumpara sa iba…
mga simpleng bagay na yaun lang saimu,  dae mo lang nahihiling ta harayu tinatanaw mu…
mga bagay na ika lang an makakagibu…  na dawa ining mga bagay na iniyu dae makakapabago kan kinaban dawa papanu mababago ika bilang sarong tao…
dae huli ta nawaran ka…
mau na…
tapos na..
dae pa…


halawig pa an buhay ta sa kinaban,
Kung nabubuhay ka sa kadakul na  kahaputan kun tanu ika yaun dgdi ngunyan sa kinaban…
Nagsasakit…
Namumundo…
sadit lang na maray an pagtubud mu sa sadiri mu….
Natatakluban kan dakulang pagkaara asin pagkaherak sa sadiri,
Kaya dawa sadiri mu dae mo maintindihan,
Pati ika nariribungan naman….
Haliput sana an buhay kan tao sa kinaban, pero bako yan ang rason para madaliun mu gabus na bagay…
sagkod sa nagiging maugma ka sa buhay mu,
kontento ka sa kung anung ugwa ka…
nangad padagus kang nagigibu ning paagi nganig maging mas maray na tao ka,
asin, dakul kang napapaugma…. Kabali na ang sadiri mu…
maray na!...
maray nang maging tao… 
:)

Comments

Popular posts from this blog

Daily Prompt: Just Keep Swimming

They (my sister and my niece) were watching  “Finding Nemo” last Sunday,  and that moment I was plucking my guitar,  I was about to get my capo when I heard clearly what Dory says (the blue fish)  “Just keep on swimming, just keep on swimming” Oh! That’s it! (Seems like God use Dory to remind me this)   When things seem to be impossible to do,  “Just keep on swimming, just keep on swimming” When you feel tired  “Just keep on swimming, just keep on swimming” When in doubt  “Just keep on swimming, just keep on swimming” Because when life gets you down, that's what you've got to do… “Just keep on swimming, just keep on swimming” Not literally but to "Move Forward in Faith" ^_^ #Amen #TYL #ThanksDory #EnduringHeart #FearlessFaith  #71of365 

Daily Prompt: Planner♥

Iniiyakan ko ang planner ko habang  binabasa ang mga naisulat kong plano,  para sa sarili ko, para sa pamilya ko,  para sa komunidad kung san ako nabibilang  at para sa ikauunlad ng bansang Pilipinas (haha. Loko lang)  yung totoo, nitong mga nakaraang araw,  maraming beses lang nakikipag usap sakin ang Panginoon  sa pamamagitan ng mga talata ng librong aking binabasa,  sa musikang aking pinapakinggan  at maging sa mga taong aking nakakasalamuha,  ang minsang mga bagay na akala ko’y  nakaayon naman sa plano ng Panginoon  ay nag iiba ng ruta at mas pinapakitaan Niya ko  ng bagay na di ko sukat akalain, at kelangan ko talagang namnamin. Ang pulit ulit na mensaheng binibigay Niya “ Mag antay ka ”  ang salitang to na pakiramdam ko unti unti kong ikamamatay (OA lang… haha)  sati’y napak ahirap isa –puso’t isabuhay,  habang iniisip nating ang buhay nati’y isang mahabang paglalak...

mash-eet-da

K orea has deep passion for food. Our ancestors have developed many levels of food, which today are available in several forms, from modern and expensive restaurants to street vendors and stalls. Most of this food is not “hardcore” at all to Koreans but it might to some of you who travel to Korea –  weird Korean food  is a phrase probably often uttered in this country. Seoul in particular has many other great restaurants, but before you go anywhere look at the list below; I’d like to introduce five of the mildest weird Korean foods you can and should eat while in Seoul. Tteok-bok-i: Rice Cakes in Hot Sauce If you dare, taste the most popular street food of all time! It is called Tteokbokki.  It’s simply cylinder shaped rice cakes cooked with Korean hot pepper sauce as a main ingredient. A lot of malt is in the sauce, so you should be able to taste the sweetness but for people who not familiar with spicy food, it can be just damn hot. You can find this weird Ko...